søndag 4. juli 2010

Nedstøvet symaskin

Etter mange år der symaskinene mine bare har støvet ned har jeg nå tatt dem fram igjen. Det hele startet med at jeg ryddet i papirene mine og fant tilbehørsheftet til symaskina mi. I det heftet var det mye moro, og nå har jeg bestilt mange nye føtter på den lokale sybutikken, og lagt inn en ordre på stoff hos Stoff og Stil. Dette kombinert med at jeg etterhvert begynner å få mange venner som har eller snart får barn, gjør at jeg har troen på at symaskina skal bli brukt fremover. Det går jo gruelig mye fortere å sy ei bukse enn å strikk ei.



Så stor tro har jeg på dette at jeg også tok med min gamle symaskin til Gringdjordet slik at jeg kan sy dekorsømmer på det jeg skal sy. Så nå har jeg to symaskiner på gården. Den gamle gode er ei Husqvarna 2000, ja det høres veldig nytt og fancy ut, men den er gammel og fancy om ikke noe annet. Den nyeste er ei Husqvarna Viking Freesia 415.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar