torsdag 27. januar 2011

Ammeinnlegg

Da har dagen kommet da den første prototypen ammeinnlegg har sett dagens lys på Grindjordet. Uheldigvis for de ble lyset ganske fort borte, da de ble stappet ned i en konvolutt som skal sendes innover til storbyen. Derfra håper jeg å få tilbakemelding på produktet slik at det evt kan gjøres forbedringer før den virkelige produksjonen tar til.

Disse innleggene er i samme størrelsen som CD 3 av "Morgen i Jenin" av Susan Abulhawa. Om størrelsen er fin har CD'n fått fast plass sammen med de andre mønstrene mine. (Det skal sies at CD'n var ødelagt før den ble brukt som mal, og at Lydbokforlaget har sent meg en ny og fin CD 3 helt gratis!)

Innleggene har 3 lag med stoff. Et lag polar fleece som skal stoppe lekkasje. Et lag med gammel frotehåndkle som skal ha god suge evne. Det siste laget er av stretch velour som skal være behagelig mot huden. Alle stoffene er i den flotte fargen, grå. For å pynte på det hele brukte jeg en knæsj rosa tråd som lå og lyste mot meg da jeg kikket ned i trådskuffa.

Nå venter jeg spent på å få tilbakemeldingpå om de er brukanes, og på at jeg skal bli ferdig med den lydboka jeg holder på med, slik at jeg faktisk kan få hørt "Morgen i Jenin". Med 85 minutter i bil hver dag skal nok det siste iallefall gå fort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar